סגן רה"ע ירושלים: "כמעט לא נשארו בנות סמינרים ללא שיבוץ"

אייל ראובן 2 Comment on סגן רה"ע ירושלים: "כמעט לא נשארו בנות סמינרים ללא שיבוץ"

סגן ראש עיריית ירושלים אברהם בצלאל ב'מהדורת סופ"ש': "אתמול עד השעות הקטנות של הלילה עבדנו מאוד קשה לשבץ כל הבנות. מכולן נשארו אחת או שתיים. היו למעלה מ-600 בנות שלא היה להן מקום בתחילת הדרך"

צילום: יעקב כהן
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סגן ראש עיריית ירושלים ומחזיק תיק חינוך חרדי, אברהם בצלאל שוחח עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי), על פתיחת שנת הלימודים. "אתמול עד השעות הקטנות של הלילה עבדנו מאוד קשה לשבץ כל הבנות. היו למעלה מ-600 בנות שלא היה להן מקום בתחילת הדרך. מכולן נשארו אחת או שתיים".

"אחרי עבודה מאומצת של חודשים אורכים שנת הלימודים נפתחת עם למעלה מ-120 אלף ילדים שמתחילים, 666 גנים בירושלים. יש גידול של 39 גנים משנה שעברה".

לדבריו "כל הורה רוצה את המקום הקרוב אליו; הייתה פה עבודה מאומצת מאוד. זה המקום להודות למנהל האגף, לעובדים ולראש העיר. למעלה מ-130 כיתות נפתחות. הושקעו עשרות מיליונים בשיפוצים של מוסדות ובנייה של כיתות".

הוא פנה לציבור ההורים: "ההורים לצערנו וגם הבנות לפעמים רוצים דווקא מקום ספציפי והם מרגישים שאן לא יתקבלו למקום הזה חרב עליהם עולמם, והם לא יצליחו. נעשו מאמצים לרצות את ההורים, אבל אין מאה אחוזי הצלחה".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    איזה חכמה, אמרו רק ירושלים שחכו שיש עוד הרבה ערים חוץ מירושלים… לא מקבלים בנות על ימין ועל שמאל